Η πρωτοφανής στροφή των υποψήφιων αγοραστών στα μοντέλα της κατηγορίας των SUV/Crossover, έχει μειώσει το ενδιαφέρον των αυτοκινητοβιομηχανιών για την ανάπτυξη των προτάσεων που έγραψαν τις πιο χρυσές σελίδες στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Ο λόγος για τα κάμπριο και τα κουπέ, τα οποία είναι μια από τις πιο δύσκολες αποστολές ακόμη και για φημισμένους σχεδιαστές αυτοκινήτων.
Τώρα βέβαια, μεγάλο μέρος της εργασίας των σχεδιαστών ολοκληρώνουν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές αλλά και πάλι είναι απαραίτητη η παρέμβαση των σχεδιαστών για να δημιουργηθεί ένα σύνολο που θα αναδεικνύει τα νέα στοιχεία που απαιτούν οι σύγχρονες τάσεις και τα χαρακτηριστικά της μάρκας.
Η VW είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξη των κάμπριο και τα κουπέ. Όμως, η μείωση της ζήτησης των συγκεκριμένων κατηγοριών, λόγω της στροφής των υποψήφιων αγοραστών στα μοντέλα της κατηγορίας των SUV/Crossover, υποχρέωσε την γερμανική φίρμα καθώς και τη πλειονότητα των κατασκευαστών αυτοκινήτων, να περιορίσουν την παρουσία τους, στις κατηγορίες που διακρίνονται για την σχεδιαστική τους άποψη. Ωστόσο, οι έρευνες δείχνουν ότι οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων σταδιακά θα επιστρέψουν στις κατηγορίες σεντάν, κάμπριο και κουπέ.
Το δεύτερο εξάμηνο της φετινής χρονιάς σηματοδοτεί την έναρξη της προσπάθειας της VW, να προσθέσει στη γκάμα της νέα μοντέλα που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες. Η πρώτη είδηση αφορά την δημιουργία του νέου Volkswagen T-Roc Cabriolet. Πρόκειται για το πρώτο «ανοικτό» compact SUV της φίρμας.
Συνδυάζει την εμφάνιση και τη δυναμική των SUV με τη μοναδική οδηγική εμπειρία ενός μοντέλου χωρίς οροφή. Τα υπερυψωμένα καθίσματα – τα πίσω είναι περισσότερο υπερυψωμένα – και οι πολλές επιλογές εξατομίκευσης, περιλαμβάνονται στα πλεονεκτήματα του νέου μοντέλου.
Ακολουθώντας την παράδοση, των Beetle και των Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, υψηλής ποιότητας μαλακή οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε ένα εξελιγμένο ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό.
Στο εσωτερικό του δίθυρου μοντέλου, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους υψηλά επίπεδα ευελιξίας και γενναιόδωρους χώρους. Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών των 284 λίτρων που αποτελεί πρότυπο για την κατηγορία των compact SUV.
Το βασισμένο στο πλαίσιο MQB προσθιοκίνητο μοντέλο θα διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες. Ο τρικύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων (ροπή 20,2 χλγμ.) συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων (ροπή 25,4 χλγμ.) διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.
Οι επιβάτες είναι προστατευμένοι χάρη στην πτυσσόμενη προστασία ανατροπής, η οποία βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Στην περίπτωση υπέρβασης συγκεκριμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου, το σύστημα προστασίας ανατροπής του T-Roc Cabriolet αναπτύσσεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου προς τα πάνω και στο ύψος των πίσω προσκέφαλων.
Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας με το ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις, όπως στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες.
Το T-Roc Cabriolet θα παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, που ανοίγει τις πύλες του στο κοινό στις 12 Σεπτεμβρίου 2019.
Η διάθεσή του θα ξεκινήσει την Άνοιξη του 2020 ενώ παράγεται στο Osnabrück της Γερμανίας, ένα εργοστάσιο με μεγάλη παράδοση σε αυτόν τον τύπο μοντέλων, καθώς εκεί κατασκευάζονταν οι ανοιχτές εκδόσεις των Beetle και Golf.