[ad_1]
Η αυξημένη κατανάλωση ψαριού σχετίζεται με περιορισμό της έντασης των συμπτωμάτων σε ασθενείς με ρευματοειδή αρθρίτιδα. Αυτό δείχνει νέα μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Arthritis Care & Research. Στη μελέτη συμμετείχαν 176 ασθενείς, οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο συχνότητας κατανάλωσης τροφίμων, που αφορούσε τις διατροφικές συνήθειες ενός έτους. Συνολικά, παρατηρήθηκε πως οι ασθενείς που …
[ad_2]
Διαβάστε περισσότερα












