

Η Maserati Multi 70 είναι ο νέος κάτοχος του ρεκόρ ιστιοπλοΐας του Χονγκ Κονγκ-Λονδίνο
Ο Giovanni Soldini και η ομάδα του νίκησαν την πρόκληση του “Δρόμου του τσαγιού”
σε 36 ημέρες, 2 ώρες και 37 λεπτά.
Modena, 23 Φεβρουαρίου 2018 – Στις 13:30 μ.μ. “UTC”, η Maserati Multi 70 διέσχισε τη γραμμή άφιξης του “Δρόμου του τσαγιού” μεταξύ Χονγκ Κονγκ και Λονδίνου περνώντας κάτω από τη γέφυρα Queen Elizabeth II. Ο Giovanni Soldini και το πλήρωμα του trimaran αποτελούμενο από τους Guido Broggi, Sébastien Audigane, Oliver Herrera Perez και Alex Pella, πήραν 36 ημέρες, 2 ώρες, 37 λεπτά και 2 δευτερόλεπτα για να καλύψουν τα 13.000 ναυτικά μίλια της διαδρομής μεταξύ του κινεζικού λιμανιού και της πρωτεύουσας του Ηνωμένου Βασιλείου. Βελτίωσαν το ρεκόρ σχεδόν μια εβδομάδα (5 ημέρες και 19 ώρες) που προηγουμένως ανήκε στο Gitana 13, το 100-πόδια maxi catamaran που ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 41 ημέρες το 2008. To ιταλικό trimaran ταξίδεψε 15.083 ναυτικά μίλια με μέση ταχύτητα 17,4 κόμβων.
Αμέσως μετά τη γραμμή τερματισμού, ο πλοίαρχος Giovanni Soldini σχολιάσε: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι αλλά και πολύ κουρασμένοι. Οι τελευταίες 48 ώρες ήταν πολύ σκληρές. Ταξιδεύοντας με μεγάλο αέρα, πολύ θάλασσα και τρομερό κρύο. Το ρεκόρ πήγε πολύ καλά, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη διαδρομή μας. Με ευνοϊκότερες καιρικές συνθήκες στον Ατλαντικό θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει άλλες 3 ή 4 μέρες, αλλά είναι εντάξει. Πραγματικά το σκάφος δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο και μπορώ να πώ ότι τεχνικά το σκάφος είναι τέλειο. Από την τελευταία φορά που βάλαμε το Maserati Multi 70 σε μια αυλή, έχουμε πλεύσει περισσότερα από 19.000 μίλια και όλα είναι καλά στο πλοίο, σίγουρα έκανε διαφορά το έργο της προετοιμασίας του Guido και όλης της ομάδας! Μιλάμε για ένα εξαιρετικό πλήρωμα».
Jibing στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας
Μετά την έναρξη στις 18 Ιανουαρίου, στις δύο πρώτες μέρες, το πλήρωμα εκμεταλλεύεται τον ΝΑ άνεμο, κάνοντας μια σειρά από jibes για να πλησιάσει το νότιο άκρο του Βιετνάμ. Την τρίτη μέρα, μια πρώτη μετάβαση με λίγο αέρα από τη Σιγκαπούρη είναι αντικείμενο προς διαπραγμάτευση. Την τέταρτη και την πέμπτη ημέρα, το πλήρωμα εξακολουθεί να ταξιδεύει με ελαφρούς ανέμους για να περάσει το Στενό Σούντα και να εισέλθει στον Ινδικό Ωκεανό με ένα πλεονέκτημα δύο ημερών απο το Gitana 13.
Πλήρης γκάζι στον Ινδικό Ωκεανό παρά τα πάντα
Την έκτη μέρα στον Ινδικό Ωκεανό μια τροπική καταιγίδα που εντοπίζεται στη νοτιοδυτική πλευρά της Σουμάτρα, διασχίζεται.
Από την έβδομη έως την ένατη μέρα, το Maserati Multi 70 μετακινείται με μεγάλη ταχύτητα στην άμεση διαδρομή και ενάντια στους νοτιοανατολικούς ανέμους του νότιου ημισφαιρίου, καταγράφωντας την καλύτερη ημέρα ιστιοπλοΐας με 644 μίλια σε 24 ώρες.
Την δέκατη μέρα το δεξιό πηδάλιο του σκάφους σπάει μετά από σύγκρουση με ένα πλωτό αντικείμενο.
Την ενδέκατη ημέρα, η σπασμένη λεπίδα πηδαλίου αντικαθίσταται. Το πλεονέκτημα του Maserati Multi 70 ειναι ότι το ελάχιστο που πέφτει δεν είναι κάτω από 250 μίλια.
Την δωδέκατη ημέρα, η διαδρομή ξεκινάει από περιοχή με αληγείς ανέμους και περνάει απο ένα λαιμό υψηλής πίεσης.
Οι τρεις επόμενες ημέρες χαρακτηρίζονται από τη διέλευση τριών κρύων μέτωπων. Το Maserati Multi 70 φθάνει στο νοτιότερο γεωγραφικό πλάτος της διαδρομής.
Το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας διασχίζεται τη δέκατη έκτη μέρα με ένα προβάδισμα πέντε ημερών από το Gitana 13.
Νότιος Ατλαντικός κατά μήκος της Αφρικανικής πλευράς
Την δέκατη ένατη ημέρα αποφασίζεται να ακολοθηθεί η ανατολική επιλογή να διασχίθει ο Ισημερινός. Από την εικοστή έως την εικοστή τρίτη μέρα, η Maserati Multi 70 κατευθύνεται προς τη Δυτική Αφρική ακολουθώντας την άμεση διαδρομή, διασχίζοντας τον Κόλπο της Γουινέας. Ο Ισημερινός περάσθηκε την εικοστή δεύτερη μέρα. Το πλεονέκτημα της Maserati φθάνει στο μέγιστο του με 2.046 μίλια.
Μια ασυνήθιστη διαδρομή και στον Βόρειο Ατλαντικό
Απροσδόκητες φυσαλίδες αέρα επιβραδύνουν την αποβίβαση στη Σιέρα Λεόνε την εικοστή τρίτη ημέρα. Η επιβράδυνση και η τροπική καταγίδα κοντά στην ακτογραμμή πρέπει να περάσουν. Η κατάσταση της υψηλής πίεσης των Αζορών παραμένει άτυπη, είναι απολύτως αδύνατο να αποφευχθεί η μετάβαση στη Δύση, η ανατολική επιλογή συνεχίζεται.
Από την εικοστή πέμπτη έως την τριακοστή μέρα, το Maserati Multi 70 κάνει αρκετές γέφυρες κατά μήκος των ακτών της Δυτικής Αφρικής μέχρι τους Καναρίους Νήσους. Το πλεονέκτημα παραμένει σταθερό γύρω στα 1.200 μίλια.
Την τριακοστή πρώτη ημέρα ξεκινάει το ταξίδι με ΝΑ αέρα. Το Maserati Multi 70 πλησιάζει στην ακτή της Πορτογαλίας. Το σκάφος ταξιδεύει πολύ γρήγορα στο δεύτερο τμήμα της διασταύρωσης του κόλπου του Βισκαϊκού.
Το αγγλικό κανάλι στο βουνό και ο Τάμεση προς τα κάτω
Το Maserati Multi 70 εισέρχεται στη Μάγχη πριν από την αυγή στις 22 Φεβρουαρίου. Η τριάκοστη πέμπτη ημέρα της ναυσιπλοΐας ξεκινάει μεταξύ της Βρετανικής Κορνουάλης και της Βρετάνης και συνεχίζει προς τις νότιες ακτές της Αγγλίας, προτού συνεχίσει την ακολουθία πρόσδεσης κατά μήκος της ακτής, με κρύο και παγετό. Την επόμενη μέρα, νωρίς το πρωί, το trimaran εισέρχεται στο Στενό του Ντόβερ και γυρίζει το νοτιοανατολικό άκρο της Αγγλίας για να ανεβεί στις εκβολές του Τάμεση, από το ποτάμι μέχρι τη γέφυρα της Βασίλισσας Ελισάβετ Β ‘. Η γραμμή τερματισμού διασχίζεται στις 23 Φεβρουαρίου στις 13.20 UTC.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΣΑΒΕΛΛΑ ΜΗΤΑΚΑΚΗ
Πηγή: MAERATI