Πρόωρη εμμηνόπαυση: Πώς θα την αποφύγετε;

0
108

[ad_1]

Πρόωρη εμμηνόπαυση: Πώς θα την αποφύγετε;

Οι γυναίκες που καταναλώνουν για καιρό μεγάλες ποσότητες φυτικών πρωτεϊνών από τροφές όπως τα πλήρη δημητριακά, η σόγια και οι ξηροί καρποί, έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν πρόωρη εμμηνόπαυση, σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Οι ερευνητές των Σχολών Δημόσιας Υγείας των πανεπιστημίων Χάρβαρντ και Άμχερστ της Μασαχουσέτης, με επικεφαλής την καθηγήτρια Ελίζαμπεθ Μπερτόουν-Τζόνσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο …

[ad_2]

Διαβάστε περισσότερα