30.1 C
Kifissia
Σάββατο, 1 Οκτωβρίου, 2022

ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟΝ: Έμποροι και Αυτοκίνητα .

Must read

ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟΝ       Έμποροι και Αυτοκίνητα .
Αν δεν έχεις ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ και ΚΤΕΟ εξωτερικού  λέει η κυβέρνηση δεν σου δίνω άδεια κυκλοφορίας .
Γιατί ρωτάει ο πολίτης .
Γιατί έτσι θέλω απαντάει το κράτος .
Το COC (Πιστοποιητικό συμμόρφωσης) είναι το έγγραφο που εκδίδει η ΕΚ (EuroCoC) για έναν κατασκευαστή οχημάτων, το οποίο πιστοποιεί ότι μια κατηγορία οχημάτων συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις της ΕΕ.
Για το ΚΤΕΟ υπάρχουν εφαρμογές που αποδεικνύουν την ισχύ του αλλά αν δεν έχεις το ΧΑΡΤΙ την έκατσες τη βάρκα .
Όλα αυτά που αναγράφονται στο COC αναγράφονται  και στο τεχνικό αρχείο οχημάτων  στη σελίδα του Υ.Μ.Ε
(ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ)
Επίσης και στην άδεια κυκλοφορίας κάθε αυτοκινήτου   τα βασικότερα αυτών .
πχ : Αρ πλαισίου ,κυβισμός ,τύπος κινητήρα ,Αρ θέσεων ,καύσιμο
καυσαέρια κλπ .
Άρα ΔΕΝ συντρέχει κανένας ΑΠΟΛΥΤΩΣ  λόγος όταν ένα αυτοκίνητο εισάγεται στην Ελλάδα από άλλη χώρα της Ε.Ε να φέρει τέτοιο έντυπο μαζί του διότι συνοδεύεται από την άδεια του.
Κι όμως στην Ελλάδα του 2022 πρέπει να έχεις για να μπορείς να το ταξινομήσεις στη χώρα .
Ούτε αυτή η εφαρμογή του Πιερακάκη του ΥΜΕ κρίνεται τελικά αποτελεσματική κι ας υπάρχουν τα στοιχεία όλα μέσα  γραμμένα .
Χρειάζονται το ΧΑΡΤΙ επίτηδες γιατί ξέρουν ότι δεν το βρίσκεις εύκολα ……
Μια μικρή λεπτομέρεια είναι ότι κανένας Έλληνας που έχει αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο από την Ελλάδα δεν έχει τέτοιο πιστοποιητικό στα έγγραφα του αυτοκινήτου διότι δεν το χρειάζεται κάτ’ ουσίαν αλλά και το 90% των πολιτών να ρωτήσουμε δεν ξέρουν καν την ύπαρξη τέτοιου πιστοποιητικού .
Η κυβέρνηση της ΝΔ που τάχα σκίζεται για να αποκτήσει την εμπιστοσύνη του κόσμου και να δώσει κίνητρα στις επιχειρήσεις να δουλέψουν στήνει πλαγίως ένα ανήθικο παιχνίδι εις βάρος όλων των εμπόρων μεταχειρισμένων  αυτοκινητων  εισαγωγής .
Νομοθετεί απίστευτα εμπόδια μόνο και μόνο για να αποτρέψει τον κάθε έμπορα να κάνει εισαγωγή  μτχ.αυτοκινήτου .
Ο λόγος πασιφανής πλέον.
Υπηρετεί πιστά τα συμφέροντα των αντιπροσώπων καινούργιων αυτοκινήτων .
Δημιουργεί μονοπώλιο και ταυτόχρονα παρεμποδίζει το ελεύθερο εμπόριο εντός Ε.Ε .
Το έντυπο του πιστοποιητικού  υπάρχει .
Ομως χρειάζεται από 80€ έως κι 500€ για να στο τυπώσει ο εισαγωγές καινούργιων αυτοκινήτων και απαιτεί μέρες  έως και μήνες για να στο δώσουν ,μετά από αίτηση φυσικά .
( Έχουν και την κυβέρνηση με το μέρος τους αφού ευνοούνται από το νομοσχέδιο αλλά και την δυνατότητα να σε καθυστερήσουν όσο θέλουν μέχρι να χάσεις τον πελάτη )
Καραμπινάτο στοχευμένο εμπόδιο !!!!!!!!
Μάλιστα στα μουλωχτά στα τέλη Ιουλίου του 2022 η φιλελεύθερη Ν.Δ επέκτεινε το  περιβαλλοντικό χαράτσι  που είχε βάλει το 2020 στα euro4 τεχνολογίας με 3.000€ ,στα euro5a  με 1000€  και στα αυτοκίνητα  euro5 b οδηγίας με 1000€ (έτους από 2010-2015) .
Όλα αυτά που νομοθετούν είναι σαν να σου λένε πλαγίως .
Δεν εισάγεις  έμπορα  ΜΤΧ αυτοκίνητα μέχρι μοντέλα του 2015 διότι γίνονται  ασύμφορα  οικονομικά με τέτοια χαράτσια ,δασμούς ,και πιστοποιητικά που σου επιβάλλω σαν κράτος.
 Κι’ εσύ  υποψήφιε αγοραστή ή μένεις το παλιό  που καίει και  12λιτρα βενζίνης (χαρά του κράτους εκεί που έφτασαν τα καύσιμα ) ή θα πας να χρεωθείς για καινούργιο στο μονοπώλιο που έφτιαξα . .
Από του 2015-2018 στα αυτοκίνητα  euro 6  τεχνολογίας  επαυξάνει τον δασμό κατά 50% μαζί με το εμπόδιο του ΚΤΕΟ και του πιστοποιητικού συμμόρφωσης οπότε σε συνδιασμό με την αύξηση των τιμών στα ΜΤΧ πανευρωπαϊκά λόγω έλλειψης καινούργιων αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό την εισαγωγή αυτών
Τι μένει ?
Τα μοντέλα τριετίας τα οποία είναι πανάκριβα σ’ όλη την Ευρώπη διότι είναι σχετικά καινούργια αυτοκίνητα κι αν υπολογίσει κάποιος ότι η  διαφορά τιμής από το καινούργιο αυτοκίνητο είναι μικρή προβληματίζει τον υποψήφιο αγοραστή διότι ως γνωστόν τα καινούργια διαθέτουν και εγγύηση τριετή .
Επομένως έφτιαξαν το τέλειο χαρμάνι για να κλείσουν όλοι οι εισαγωγείς ΜΤΧ αυτοκινήτων και σε λίγο που θα αποκατασταθεί το πρόβλημα παράδοσης και καινούργιων  αυτοκινήτων θα πρέπει κάποιος να έχει ειδικό λόγο για να αγοράσει ΜΤΧ διετίας από ένα καινούργιο αν βρίσκει έμπορα να του πουλήσει …
Κόλπο πονηρό και ανήθικο .
Στο μεταξύ η κυβέρνηση των αρίστων έχει βγάλει φόρα παρτίδα τα επιδόματα για τους πολίτες που φτωχοποίησαν όλες οι κυβερνήσεις μαζί
κι’ ενώ ξέρει ότι δε μπορεί να πληρώσει το ρεύμα του σπιτιού του κατά τα άλλα μπορεί να δώσει  για να αγοράσει πχ: 25.000€ για ένα καινούργιο αυτοκίνητο παρά να αγοράσει με τα μισά λεφτά ένα ελαφρώς ΜΤΧ καλό αυτοκίνητο 5-6ετών ίδιο με το καινούργιο .
Στα παλιά τους τα παπούτσια όμως  και το περιβάλλον.
Εξακολουθεί να δημοπρατεί ο ΟΔΔΥ παλιά ρυπογόνα  αυτοκίνητα του 1990 και του 2000 .
Επίσης ορατό σ’ όλους είναι ότι κυκλοφορούν παλιά αυτοκίνητα 20-25 ετών στο κέντρο της Αθήνας τα οποία  εκπέμπουν απίστευτους ρύπους από την εξάτμιση  .
Αλλά πχ  ένα υβριδικό αυτοκίνητο εισαγωγής του 2009  με καυσαέρια χαμηλότερα κι απ’ τα καινούργια του 2022  έχει 3000€  περιβαλλοντικό χαράτσι και 200% δασμό εισαγωγής για να μην το εισάγει ο έμπορας και το αγοράσει ένας που δεν φτάνει στο καινούργιο ….
Όταν η υποκρισία συναντά την ανιθηκότητα από ανέργους πολιτικούς το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο .
Τέτοιο μίσος και ανηθικότητα για μια ομάδα επαγγελματιών των εμπόρων ΜΤΧ αυτοκινήτων  να μην δουλέψουν  προκειμένου να ευνοήσουν την συντεχνία τους, αυτή των εμπόρων  καινούργιων αυτοκινήτων, αλλά και για τους  πολίτες να μην αποκτήσουν κάτι πιο καινούργιο φθηνότερα από πλευράς κυβέρνησης ,ούτε στη Βόρεια Κορέα του Κιμ .
ΥΓ: Επιδοτούν τα  καινούργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως και  10:000€ ενώ εξαιρούν τα μεταχειρισμένα ,ακόμα και έξι  μηνών.
Δίκαιο κι’ αυτό  για την κυβέρνηση όπως το ότι ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο του 2018 πληρώνει δασμό μεγαλύτερο από το καινούργιο .
Άδικο κι ανήθικο για τον έμπορα ΜΤΧ …
Τώρα γιατί ενώ είμαστε στην ΕΕ  και πληρώνουμε δασμό εισαγωγής ( τελωνείο δηλαδή)  στα αυτοκίνητα ( τέλος ταξινόμησης το λένε να ακούγεται πιο όμορφα ) αυτό μόνο οι Κρατιστές το ξέρουν πολύ καλά .
Όμως το πρόστιμο  που βάζει η ΕΕ στην Ελλάδα για τους παράνομους  δασμούς εντός ΕΕ  δεν το πληρώνει η κυβέρνηση που το νομοθετεί αλλά ο φορολογούμενος  .
#Μεταχειρισμένααυτοκινητακυβερνησηεισαγωγηςχαρατσι.
Μπλέτσης Βασίλης Υποψήφιος με την Εθνική Δημιουργία

More articles

- Advertisement -spot_img

Latest article