Αλιεύσαμε από τα social media το παράπονο ενός δημότη μας
Σας κοινοποιώ email που έστειλα χτες στο Δήμο.
Σήμερα στις 15:00 πήγα στο ΚΕΠ Ν.Ερυθραίας προκειμένου να κάνω μεταβίβαση αυτοκινήτου. Οταν η υπάλληλος άκουσε ότι η μεταβίβαση αφορούσε την Μήλο Κυκλάδων μου δήλωσε ότι θα πρέπει να ξαναέρθω να μιλήσω στην προϊσταμένη διότι δεν γνωρίζει τι πρέπει να κάνει.
Της είπα ότι έχω εξυπηρετηθεί στο πρόσφατο παρελθόν για ακριβώς το ίδιο πράγμα, μεταβίβαση οχήματος στην Μήλο από το ΚΕΠ, και απάντησε ότι δεν θα πιστεύει ότι λέει ο καθένας.
Της πρότεινα να της δείξω το σχετικό SMS , και δεν την ενδιέφερε.
Παριστάμενοι την ρώτησαν γιατί δεν τα παραλαμβάνει και αν αποδειχθεί ότι είναι αναρμόδια να τα επιστρέψει, αλλά δεν…
Της ζήτησα τότε το όνομά της για να παραπονεθώ στην υπηρεσία της. Μου είπε ότι ονομάζεται ’Αρτεμις Αναγνωστοπούλου.
Κοντολογίς, με απόλυτα γραφειοκρατικό ύφος που θυμίζει παλιότερες εποχές, απέφυγε να με εξυπηρετήσει.
Κακή εντύπωση δημιουργεί η υπάλληλος αυτή ιδίως αν σκεφτούμε ότι σήμερα έχει 4 βαθμούς και βροχή.