30.4 C
Kifissia
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022

Μεταχειρισμένα εισαγωγής : Η μεγάλη κοροιδία. Γράφει ο Βασίλης Μπλέτσης

Must read

Μεγάλη Κοροϊδία !
Δε πέρασαν ούτε δύο χρόνια από την ψήφιση του νομοσχεδίου περί κατακόρυφης αύξησης των δασμών στα μεταχειρισμένα εισαγωγής αυτοκίνητα εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης ,που στην ουσία με το πρόσχημα στο περιβάλλον ,υπουργοί και πατερίτσες τους μέρα με τη μέρα εξοντώνουν μεγάλο αριθμό εμπόρων αυτοκινήτων, αφ’ ετέρου δε στέρησαν τη χαρά τού πολίτη που συνεχίζει να σέρνεται με τη σαβούρα που αγόρασε 15-20 χρόνια .
Πρόσφατα η Ελλάδα έπρεπε να απαντήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση για ποιο λόγο θέτει νομοσχέδια τα οποία μάτι βγάζουν και στον πιο αδαή ,ότι εδώ δε πρόκειται για προστασία περιβάλλοντος αλλά για προστασία συγκεκριμένων συμφερόντων.
Κι όταν λέμε συγκεκριμένων εννοούμε τους αντιπροσώπους των καινούργιων αυτοκινήτων οι οποίοι με ευνοϊκή ρύθμιση προς αυτούς της κυβέρνησης σκίζοντας στους δασμούς τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τους καθιστά μονοπώλιο στην αγορά αυτοκινήτου και τον πολίτη αιχμάλωτο στην αφαίμαξη της τσέπης του με ληστρικούς φοροδασμούς .
Ας δούμε πώς έχουν τα πράγματα για να αντιληφθούμε ξεκάθαρα ότι η εποχή  του”Τraband”της πρώην κομμουνιστικής ανατολικής Γερμανίας δεν τελείωσε είναι εδώ και διαβαίνει το κατώφλι στην Ελλάδα..
Κοινώς το κράτος που αύξησε τη βενζίνη όσο δε πάει ώστε να μη μπορείς να γεμίσεις πλέον το ρεζερβουάρ, υποτιμόντας την νοημοσύνη των πολιτών για τον πλούτο τους αν έχουν ένα αυτοκίνητο έρχονται τώρα με τη σειρά τους για δεύτερη φορά στη διάρκεια διακυβέρνησης τους της χώρας αυτή τη φορά με Ν.Δ να ΞΑΝΑχτυπήσουν στους δασμούς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνοντας στον αποκλεισμό τα αυτοκίνητα τελευταίας πενταετίας ώστε να μην εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση .
Βέβαια δε το λένε έτσι όμως ψηφίζουν φόρους ώστε να γίνουν αποτρεπτικές οι εισαγωγές τους.
Το καλοκαίρι του 2020 είχε ήδη αυξήσει η κυβέρνηση της Ν.Δ τους δασμούς που άφησε πίσω του ο ΣΥΡΙΖΑ (τελωνείο δηλαδή) και το λέω τόσες φορές προκειμένου να το καταλάβει ο καθένας ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα μέσα στην Ευρώπη που πληρώνει δασμούς στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και μάλιστα υπέρογκους και το πρόστιμο που επιβάλλει η Ευρώπη στην Ελλάδα γι’αυτή την παρανομία δε το πληρώνει ο υπουργός αλλά ο φορολογούμενος.
Όταν το κράτος επιβάλει δασμούς οι οποίοι πχ: για ένα αυτοκίνητο του 2018 έχει έως και 50% μεγαλύτερο από ένα καινούργιο ίδιας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας τότε σίγουρα δε γίνεται για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά για τη προστασία της τσέπης συγκεκριμένων συμφερόντων.
Η Ευρώπη ορθώς ζήτησε να απαντήσει η Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022 για ποιό λόγο δημιουργεί τα εμπόδια εντός της Ένωσης με τους δασμούς και τα χαράτσια δημιουργώντας ασφυξία στο εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αποτρέποντας το εντός Ένωσης καταπατώντας τα συμφωνηθέντα για μη παρακώλυση εμπορίου.
Τι έκανε ο υπουργός?
Αντί να ακούσει ανθρώπους της αγοράς να διαμορφώσει ένα κλίμα αναπτυξιακό για όλους απλά έβαλε ένα ακόμα χαράτσι 1000€ και στα Euro5b αυτοκίνητα όπως και στα Εuro5a και Εuro4 που είχε επιβάλει το καλοκαίρι του 2020.
Μιλάμε για διαχρονική εγκληματική πατέντα που υιοθετεί το σύστημα στο χώρο του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και στραγγαλισμό των υπαρχόντων ακόμα όρθιων επιχειρήσεων .
Το ανατριχιαστικό της υπόθεσης είναι ότι ή πολύ χαζός πρέπει να είναι κάποιος η’εντολέας μεγάλων συμφερόντων για να ψηφίζει τέτοια νομοσχέδια .
Η δικαιολογία που χρησιμοποιεί για απάντηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση γιατί υπάρχουν αυτά τα χαράτσια είναι βγαλμένη από λογιστήριο σοβιετικού λογιστή ξεκάθαρα.
Απαντούν λοιπόν ότι με την είσπραξη των έξτρα φόρων για την προστασία του περιβάλλοντος θα ανακάμψουν το ταμείο πράσινης ενέργειας και θα ωθήσουν τους μισθωτούς των 600€ να αγοράσουν καινούργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα των 30.000€ και άνω .
Τώρα αν τους πει κάποιος που κάνει αυτή τη δουλειά διότι το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά είναι να βάζουν φόρους ότι δε θα εισπράξουν σέντς διότι δεν υπάρχουν πλέον κορόιδα έμποροι η ιδιώτες να τα εισάγουν τι θα μας απαντούσε ο υπουργός κι’ όλοι όσοι έσπευσαν τελικά να υπογράψουν τέτοιο ξεφτίλα νομοσχέδιο.
Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο του 2018 να κοστίζει στη Γερμανία 35000€ και στην Ελλάδα το ίδιο να κοστίζει
60 000€ .
19.000€ είναι ο δασμός του για αυτό ..
Το λες και ληστεία !
Στην εποχή της πρώην Ανατολικής Γερμανίας η υπόθεση αυτοκίνητο ήταν κρατική υπόθεση.
Στην Ελλάδα του 2022 γίνεται ακριβώς το ίδιο με τη διαφορά ότι θα τα αγοράζεις από τους δικούς μας και μόνο αυτά που σου επιτρέπουμε.
Πραγματικά αν υπήρχε ένας τρόπος αύριο όλοι να είχαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να το φόρτιζαν το ηλεκτρικό δίκτυο ( από συνήθεια το λέμε πλέον γιατί στις κακοκαιρίες έχει δώσει τις εξετάσεις του) θα τινάζονταν στον αέρα και τότε να δούμε τι θα έλεγαν οι υποκριτές της δεκάρας.
Εδώ το καλοκαίρι και παρακαλάνε να κλείσουμε τα αιρκοντίσιον ,όχι τώρα να φορτίζουν ταυτόχρονα εκατοντάδες αυτοκίνητα.
Πόση κοροϊδία άραγε υπάρχει ακόμα η μάλλον πόση διαστροφή πρέπει να διαθέτουν άνθρωποι σε νευραλγικές θέσεις του κράτους χωρίς ίχνος ηθικής υπόστασης για να κοροϊδεύουν τους εταίρους τους στην Ευρώπη και να κλείνουν εκατοντάδες εμπόρους στη χώρα αφήνοντας τους πολίτες με τα ερείπια τους καίγοντας τόνους βενζίνης τους οποίους η κυβέρνηση φορολογεί αισχρά και ανελέητα με ότι φόρο μπορεί να σκεφτεί ο κάθε τυχάρπαστος κολλητός του Κυριάκου.
Θα μας εξηγήσει ο υπουργός υπανάπτυξης αφού τα παλαιά αυτοκίνητα του 2015-2016 κ.π.λ ρυπαίνουν και τους έβαλε επιπλέον χαράτσι,πως επιτρέπει τη μεταβίβαση και διακίνηση εγχώριων αυτοκινήτων στη χώρα 10ετιας και πλέον και πως δημοπρατεί το κράτος αυτοκίνητα τάφους του ΟΔΔΥ όταν την ίδια στιγμή ψηφίζει νόμο να καθίσταται δύσκολη η εισαγωγή ενός νεότερου αυτοκινήτου από την Ευρωπαϊκή Ένωση ?
Όχι δεν υπάρχει απάντηση διότι οι εντολές που πήραν από τους κολλητούς είναι κλείστε τα μικρά καταστήματα διότι δεν μπορούμε να πουλήσουμε.
Ο σύλλογος εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων φυσικά δεν θα αφήσει το θέμα στο έλεος των ορέξεων των κρατιστών, προκειμένου να αποτραπεί αυτό το αίσχος είς βάρος των εμπόρων και να μπορέσει ο πολίτης να αποκτήσει ένα ασφαλές καθαρό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε τιμή ισάξια με έναν Ευρωπαίο πολίτη.
Η Δημιουργία Ξανά θα τους είχε καταργήσει όλους αυτούς τους παράνομους δασμούς αν ήταν κυβέρνηση.
Μπλέτσης Βασίλης
Υποψήφιος-Μέλος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

More articles

- Advertisement -spot_img

Latest article