Η ανάγκη του Δημάρχου για «οράματα» άργησε 9 χρόνια.

0
596
Παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την γενικότερη “έμπνευση” που αντλεί ο κύριος Θωμάκος από τον δημοτικό συνδυασμό «ΝΑΙ – για την Κηφισιά, τη Νέα Ερυθραία, την Εκάλη».
Με πρόσφατο βίντεο ο απερχόμενος δήμαρχος φαίνεται να αντιπολιτεύεται τον εαυτό του εξαγγέλλοντας την διεκδίκηση μιας σειράς Κρατικών έργων.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα στα τελευταία 9 χρόνια της διοίκησης του κ. Θωμάκου, υπογειοποιήθηκαν τμήματα της γραμμής «1» του Ηλεκτρικού σε άλλους Δήμους της Αττικής.
Ο Δήμος και ο απερχόμενος δήμαρχος απόντες.
Τα τελευταία χρόνια, η γραμμή «4» του μέτρο επεκτείνεται με έργα που υλοποιούνται σε Μαρούσι και Μεταμόρφωση.
Ο Δήμος και ο απερχόμενος δήμαρχος απόντες. Για άλλη μια φορά.
Ο απερχόμενος δήμαρχος εξαγγέλλει την υπογειοποίηση της Κηφισίας, «κατόπιν μελετών σκοπιμότητας».
Ποια μελέτη ξεκίνησε τα τελευταία 9 χρόνια προς αυτή την κατεύθυνση;
Αλήθεια; χρειάστηκαν 9 χρόνια για να αντιληφθούν ότι οι παράδρομοι της Εθνικής Οδού είναι «ανασφαλείς και αδιέξοδοι» και πρέπει «να έχουν πιο ευέλικτες εισόδους στον Εθνικό Δρόμο»;
Σε ότι αφορά το ζήτημα της κατάργησης των διοδίων, αυτό αποτελεί μια διαχρονική θέση όλων των δημοτικών Αρχών, όλων των δημοτικών συμβούλων και όλων των δημοτικών συνδυασμών.
Το σοβαρό θέμα των διοδίων είναι κάτι που μας ενώνει. Ας απέχουμε από μεμονωμένες εξαγγελίες που διακινδυνεύουν την ενότητα όλων μας. Δημότες και Δήμος στέκονται ακλόνητοι κατά των διοδίων.
Τα τελευταία 9 χρόνια ο δήμαρχος δεν γνώριζε το πάγιο αίτημα του Ογκολογικού Νοσοκομείου των «Αγίων Αναργύρων» για την διάνοιξη του δρόμου προς την Εθνική Οδό; Δεν το είχε εξαγγείλει; Αλήθεια, τί έκανε αυτά τα 9 χρόνια «ώστε να μην πέφτουν οι επισκέπτες του σε στενούς και φιδοειδείς δρόμους»;
Ο Δήμαρχος είπε – επιτέλους – το «ΝΑΙ» σε όλα αυτά τα μεγάλα έργα που είχε αναφερθεί εκτενώς ο επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «ΝΑΙ – για την Κηφισιά, τη Νέα Ερυθραία, την Εκάλη», Βασίλης Ξυπολυτάς, στην ομιλία του στις 7 Ιουνίου.
Ο απερχόμενος δήμαρχος, εξήγγειλε ότι «θα διεκδικήσει κρατικά έργα υποδομής», την ίδια ώρα που ο ίδιος ήταν αδικαιολογήτως απών, όταν αυτά σχεδιαζόντουσαν για τους γειτονικούς δήμους.
Όπως ήταν απών και από τα Δημοτικά έργα.
Περιμένουμε απαντήσεις για την παταγώδη αποτυχία του στο ζήτημα της Αλάσκας, του Αρχαιολογικού Μουσείου, του Ζηρινείου, του κολυμβητηρίου του τριγώνου Φραγκοπούλου, την απαράδεκτη οδοποιία, την ανύπαρκτη καθαριότητα, όπως και πολλά άλλα που το επόμενο διάστημα θα τεθούν στην δημόσια συζήτηση.
Ο κύριος Θωμάκος είχε 9 χρόνια περιθώριο αφενός να ακούσει τις ανάγκες των δημοτών του και αφετέρου να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Δεν το έκανε.
Η ανάγκη του Δημάρχου για «οράματα» άργησε 9 χρόνια.