-0.1 C
Kifissia
Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου, 2022

Δεν φτάνει στην Κηφισιά τελικά η επέκταση της Γραμμής 4 του μετρό. Ο Δήμος ξέχασε να στείλει το ψήφισμα.

Must read

Καταγγελία υπήρξε από την αντιπολίτευση στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κηφισιάς πως τελικά η επέκταση του μετρό δεν θα συμπεριλάβει το Δήμο Κηφισιάς.

Την είδηση ανακοίνωση ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κος Νίκος Χιωτάκης λέγοντας πως δεν υπήρξε η απαραίτητη κινητοποίηση από πλευρράς δήμου έτσι ώστε να ενταχθεί στην επέκταση η πόλη της Κηφισιάς.

Ο κος Χιωτάκης ανακοίνωσες στο σώμα πως το ψήφισμα που είχε αποφασίσει ομόφωνα το δημοτικό συμβούλιο τον Μάρτιο του 2021 δεν έφτασε ποτέ στο αρμόδιο υπουργείο.

Αμήχανος ο δήμαρχος Γιώργος Θωμάκος δεν απάντησε την ώρα των προβλεπομένων απαντήσεων.

Εντύπωαη προκάλεσε και η σιωπή του κατά τα άλλα λαλίστατου κου Αλέξη Μακρή εντεταλμένου για τα τεχνικά έργα.

Διαβάστε παρακάτω το πλήρες ρεπορτάζ του ypodomes.com :

Το Μετρό της Αθήνας μεγαλώνει και ήδη σχεδιάζονται οι νέες επεκτάσεις, με πολλές νέες περιοχές να μπαίνουν στο πλάνο επέκτασης του αγαπημένου μεταφορικού μέσου της Αθήνας.

Όπως παρουσίασε ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, κατά τη διάρκεια της ημερίδας με τίτλο “Βιώσιμες υποδομές μεταφορών – Μοχλοί ανάπτυξης και προσέλκυσης επενδύσεων” του Ελληνογαλλικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, τα έργα μετρό στην Αθήνα είναι πολλά, πολλά εκ των οποίων είναι ήδη σε εξέλιξη (υλοποίηση ή σχεδιασμό) και άλλες επεκτάσεις και γραμμές βρίσκονται στο στάδιο μελέτης και επεξεργασίας.

Ωστόσο, παρουσιάστηκε όλο το πλάνο επέκτασης του Μετρό και τα νέα είναι ευχάριστα για τους κατοίκους πολλών περιοχών, που σήμερα θεωρούνται “αποκλεισμένες” από γρήγορα και βιώσιμα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Οι νέες επεκτάσεις του Μετρό προς τα Δυτικά Προάστια

Εκτός από το πρώτο κομμάτι της νέας Γραμμής 4 “Άλσος Βεΐκου – Γουδή” που έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται, σχεδιάζεται η μελλοντική επέκταση της γραμμής προς τα Δυτικά.

Συγκεκριμένα, σχεδιάζεται η επέκταση της Γραμμής 4 από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη.

Η επέκταση αυτή, κόστους 600 εκατ. ευρώ, θα συνεχίζει από το Γαλάτσι προς την Πετρούπολη με 6 νέους σταθμούς:

  • Νέα Ιωνία
  • Πευκάκια
  • Νέα Φιλαδέλφεια
  • Πάρκο Τρίτση (Άγιοι Ανάργυροι)
  • Ίλιον
  • Πετρούπολη

Για την επέκταση αυτή έχουν ξεκινήσει ήδη οι τοπογραφικές εργασίες και σύντομα θα ακολουθήσουν και οι γεωτεχνικές έρευνες.

Η επέκταση της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη

Η επέκταση της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη

Εκτός από τη Γραμμή 4, το πλάνο επέκτασης προς τα Δυτικά περιλαμβάνει και την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον.

Η νέα επέκταση, μήκους 4 χιλιομέτρων και κόστους 350 εκατ. ευρώ, θα συνεχίζει από Ανθούπολη προς Ίλιον με 3 νέους σταθμούς ενώ σχεδιάζεται και η περαιτέρω επέκταση με 3 ακόμη σταθμούς για την εξυπηρέτηση των κατοίκων σε Καματερό, Άνω Λιόσια – Ζεφύρι και Αχαρνές (Μενίδι).

Για την τελευταία επέκταση, θα ξεκινήσει σύντομα η τοπογραφική αποτύπωση και σε αυτές τις περιοχές.

Οι νέες επεκτάσεις του Μετρό προς τα Βόρεια Προάστια

Η Γραμμή 4 αποδεικνύεται ότι θα παίξει βασικό ρόλο στις μεταφορές της πρωτεύουσας για τις επόμενες δεκαετίες καθώς σχεδιάζεται και η προς Βορρά επέκταση έως το Μαρούσι και την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας.

Θα εξυπηρετεί πυκνοκατοικημένες περιοχές κατά μήκος του άξονα της Λεωφόρου Κηφισίας καθώς και του Δήμου Πεύκης – Λυκόβρυσης, με αναμενόμενη επιβατική κίνηση 193.000 ατόμων ημερησίως.

Θα περιλαμβάνει 8 νέους σταθμούς μέχρι το Μαρούσι και ακόμη 3 έως την Εθνική Οδό.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό – μαμούθ του 1,4 δισ. ευρώ.

Έως σήμερα έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι τοποργαφικές εργασίες καθώς και οι γεωτεχνικές έρευνες έως το Μαρούσι μόνο, ενώ υπάρχουν ήδη και στοιχεία προμελέτης του έργου.

H επέκταση της Γραμμής 4 προς Μαρούσι και Εθνική Οδό

H επέκταση της Γραμμής 4 προς Μαρούσι και Εθνική Οδό

Οι νέες επεκτάσεις του Μετρό προς τα Νότια Προάστια

Επιπλέον περιοχές στα Νότια Προάστια αναμένεται να συνδεθούν με το δίκτυο μετρό της πόλης καθώς σχεδιάζεται τόσο η επέκταση της Γραμμής 1 (πρώην Ηλεκτρικός) έως το Φάληρο, αλλά και η επέκταση της Γραμμής 2 από το Ελληνικό έως τη Γλυφάδα.

Συγκεκριμένα, η Γραμμή 1 θα συνεχίζει υπόγεια από το σταθμό του Θησείου έως το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Αναμένεται να εξυπηρετεί 65.000 επιβάτες ημερησίως και να έχει 4 νέους υπόγειους σταθμούς:

  • Χαμοστέρνας
  • Πλατεία Δαβάκη
  • Λόφος Φιλάρετου / Τζιτζιφιές
  • ΚΠΙΣΝ

Για την επέκταση αυτή έχει ήδη ολοκληρωθεί η συγκοινωνιακή μελέτη τεκμηρίωσης του έργου και αναμένεται να δημοπρατηθούν οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές εργασίες και έρευνες.

Σε επόμενη φάση, η επέκταση αυτή θα συνεχίσει προς το Παλαιό Φάληρο κατά μήκος της Λεωφόρου Αμφιθέας.

Η επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και ΚΠΙΣΝ

Η επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και ΚΠΙΣΝ

Όσον αφορά την επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα, θα έχει συνολικό μήκος 4,4 χιλιόμετρα και θα περιλαμβάνει 3 νέους σταθμούς:

  • Άνω Γλυφάδα
  • Λεωφ. Βουλιαγμένης / Γρ. Λαμπράκη
  • Γλυφάδα

Αναμένεται να εξυπηρετεί 57.000 επιβάτες ημερησίως και ο προϋπολογισμός του έργο ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ.

Αναμένεται σύντομα να δημοπρατηθούν οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές εργασίες και έρευνες.

More articles

- Advertisement -spot_img

Latest article