ΆΝΘΡΑΚΑΣ ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ακόμα μια φορά .
Όταν γίνεται πάρτυ οι καλεσμένοι πρέπει να φάνε όλοι κι όχι οι μισοί .
Μετά τον αγώνα και τις εκατοντάδες διαδικτυακές εκπομπές καθώς και τα δελτία τύπου της
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
γύρω από το θέμα της φοροληστείας σε αγαθά που δε σου αποφέρουν εισόδημα βρισκόμαστε για μια ακόμη φορά θεατές στις αποφάσεις τσίρκο της μπλέ κυβέρνησης .
Διαβάζουμε ότι επρόκειτο να καταργήσει τον φόρο πολυτελείας στα αυτοκίνητα κυβισμού 2000cc και άνω και τα τεκμήρια ..
Σώπα !!!!
θα έλεγε κάποιος που ζει σε χώρα που το κράτος δεν είναι εχθρός της χαράς του πολίτη .
Πάτε καλά εκεί στο Μαξίμου η πετάτε σανό στον ανεμιστήρα κι όποιος φάει έφαγε
Δείτε τώρα ότι όταν δε κάνεις για τη δουλειά όσες γυψοσανίδες και να βάλεις στο κτήριο που παρουσιάζει πρόβλημα στις κολώνες αυτό πέφτει ….
Δώδεκα και πλέον χρόνια η αγορά αυτοκινήτων στα μεγάλα κυβισμού αυτοκίνητα παρουσιάζει πρόβλημα ..
Λίγο με τα τέλη αυτοκινήτων, λίγο με τους δασμούς εισαγωγής ,λίγο με τα τεκμήρια και λίγο με το φόρο πολυτελείας φτιάχτηκε το τέλειο χαρμάνι απαξίωσης της κινητής περιουσίας των πολιτών και τους πολίτες στα κάγκελα να προσπαθούν να βολευτούν με μικρότερα αυτοκίνητα παλαιά και χαμηλού κυβισμού προκειμένου να γλιτώσουν τη πληγή των τελών κυκλοφορίας των τεκμηρίων κλπ
Καλή η προσπάθεια κατάργησης δε λέω αλλά όταν είναι να φτιάξεις κάτι πρέπει να το φτιάξεις για όλους κι όχι μόνο για αυτούς που τα έχουν και δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα να συντηρούν τον κρατισμό ..
Δώδεκα ολόκληρα χρόνια πέρασαν για να αντιληφθούν ότι όταν βάζεις φόρους μη ανταποδοτικού χαρακτήρα δεν εισπράττεις διότι φτωχός μπορεί να είναι κάποιος ,όχι όμως ηλίθιος να του τα τρώει ο κρατισμός ( τόσα χρειάζομαι φορολογούμενε κόψε το λαιμό σου να τα βρείς )
και σκέφτηκαν τη μερική κατάργηση όλων αυτών …..
Δηλαδή ο υπουργός σκέφτηκε ότι αφού στα δώδεκα χρόνια νέκρωσε η αγορά των μεγάλων αυτοκινήτων ας καταργήσω τεκμήρια και φόρο πολυτελείας να πάρει φωτιά ..
Αμ δε !!!!
Τα αυτοκίνητα όλα αυτά μεγάλου κυβισμού όσα υπάρχουν σε κατάσταση λειτουργίας είναι λιγοστά και δεν είναι ο λόγος που δεν τα αγοράζουν ο φόρος πολυτελείας ή το τεκμήριο.
Αυτά βολεύονται από την παλαιότητα που πέφτει το τεκμήριο στα μισά και στη δεκαετία που καταργείται ο φόρος πολυτελείας .
Συνεχίζουν και θα συνεχίσουν να καίγονται από τα ληστρικά τέλη κυκλοφορίας ..
Τα πιο καινούργια μοντέλα από το 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας τους είναι αρκετά φθηνότερα λόγω χαμηλότερων ρύπων καίνε λιγότερα καύσιμα που όμως επιβαρύνονται με πανάκριβους δασμούς εισαγωγής οπότε η μερική κατάργηση θα ωφελήσει λίγους .
Φαύλος κύκλος κύριοι .
Καταργείστε
Τέλη κυκλοφορίας και ΔΑΣΜΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ αν πραγματικά σας ενδιαφέρει ο πολίτης να αγοράσει κάτι πιο καινούργιο κι’ ασφαλές για τον ίδιο ,για το περιβάλλον ,αλλά και για το φιλόπτωχο ταμείο σας να κινηθεί σε βάσεις σωστές κι όχι ληστείας.
Με 2,40€ η βενζίνη με ακριβούς δασμούς και τέλη κυκλοφορίας σε συνδιασμό με τη χαμένη αξιοπιστία του πολίτη ως προς το κράτος μη του την ξαναφέρει με τα τεκμήρια κλπ περισσότερο προεκλογικό τρικ μοιάζει πάρα ότι σας ενδιαφέρει να δώσετε ώθηση στην αγορά .
Κάντε αυτό που προτείνει η Εθνική Δημιουργία ..
Καταργείστε Δασμούς εισαγωγής ,τεκμήρια φόρους πολυτελειας τέλη κυκλοφορίας αφού έχετε διόδια η καταργείστε τα διόδια και αφήστε ένα εννιαίο τέλος κυκλοφορίας ετήσιο για κάθε αυτοκίνητο όπως κάνουν χώρες που ξέρουν από ανατέλλει ο ήλιος με μια Βενιετ κλιμακωτή σε αξία από πενθήμερη έως ετήσια ,και τα έσοδα αυτά να πηγαίνουν στα έργα οδοποιίας κι όχι στις προσλήψεις υποψηφίων ψηφοφόρων σας .
Καθορίστε ζώνες κυκλοφορίας για παλαιότερα οχήματα Euro4 και πίσω να μην έχουν πρόσβαση στο δακτύλιο και η αγορά όχι μόνο εμπρός θα πάρει ,θα εκτοξευθεί .
Μειώσετε τον ΦΠΑ στο 16% που προτείνει η ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ .
Αμέσως το κλίμα θα αλλάξει και στις εισαγωγές διότι το 90% των ΜΤΧ αυτοκινήτων τριετίας οφείλουν ΦΠΑ κατά την εισαγωγή τους λόγω leasing εξωτερικού και μειώνοντας το κανένας δε θα το αποδίδει στη χώρα που το αγοράζει λόγω του ότι είναι φθηνότερο πχ 19%στη Γερμανία και συμφέρει για να το εισπράττει η Ελλάδα .
Β+Α=ΒΑ
Απλουστέψτε τη γραφειοκρατία στις μεταβιβάσεις χωρίς υπεύθυνες δηλώσεις και κόντρα χαρτιά (τελείως τριτοκοσμικό εν έτη ψηφιακής επανάστασης) και δώστε κίνητρα αυτές οι δουλειές να γίνονται από ιδιωτικά γραφεία τα οποία θα πωλούν πινακίδες θα μεταβιβάζουν θα εκδίδουν πινακίδες εξαγωγής προκειμένου να εξάγουμε αυτοκίνητα και αφήστε το κράτος να επιβλέπει μόνο αν όλα αυτά γίνονται νόμιμα .
Άλλο ένα αποτυχημένο μέτρο θα πάρετε το οποίο θα εξυπηρετήσει συμφέροντα λίγων …
Η Εθνική Δημιουργία απαρτίζεται από μέλη ως επί τω πλείστον επαγγελματίες στο είδος τους ,
Ανθρώπους που έχουν τριφτεί στην αγορά στην επιχείρηση και στο τρόπο που γίνονται οι δουλειές διεθνώς .
Δε θα έβαζε ποτέ σε θέση υπουργού μεταφορών έναν άνθρωπο με σπουδές διεθνών σχέσεων ούτε στη θέση υπουργού υγείας έναν δικηγόρο ..
Θα έβαζε ανθρώπους καταρτισμένους με το αντικείμενο .
Αυτούς που κάνουν για τη δουλειά !!!
Επειδή οι εκλογές πλησιάζουν προτείνω ότι όπως ο καθένας πάει το αυτοκίνητο του στο μηχανικό για αλλαγή αντλίας νερού κι όχι στο φανοποιό, να διαβάσει στο site
όλες αυτές τις θέσεις και αμέσως θα αντιληφθεί ότι οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και άμεσα από ανθρώπους που γνωρίζουν τα προβλήματα κι’ όχι από ανθρώπους που απλά νομοθετούν και στη πράξη τα κάνουν θάλασσα ίδιο με το χρώμα της μαρκιζας του Μαξίμου ….
ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Έχει Προϋπηρεσία
