Η Pfizer παρουσιάζει τη στρατηγική και το όραμά της για το Ψηφιακό Κέντρο Τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη Η ψηφιακή τεχνολογία κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της Pfizer Οι οικονομικές προοπτικές και η συγκέντρωση ψηφιακών δεξιοτήτων οδήγησαν στην απόφαση για την επένδυση της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη Η εταιρεία δέχτηκε 3.000 αιτήσεις για τη στελέχωση του Κέντρου. Το 71% …
The post Η Pfizer παρουσιάζει τη στρατηγική και το όραμά της για το Ψηφιακό Κέντρο Τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη appeared first on Ιατρικά Νέα.